Luni – Duminica: 0800 – 2100
Luni – Vineri: 0800 – 1700
Ne ocupam de toate actele necesare si formalitatile cu asiguratorul.
Iti punem la dispozitie gratuit o masina de schimb pe durata reparatiei vehiculului tau.
Service-ul Auto Leader este partener certificat Bosch Car Service.
Este o procedura simplificata de evaluare a daunelor auto in cazul accidentelor usoare ce nu necesita implicarea autoritatilor.
Numita uneori si intelegere amiabila, este o procedura simplificata de evaluare a daunelor auto in cazul accidentelor usoare, procedura convenabila pentru ambii soferi, deoarece nu necesita implicarea autoritatilor.
Constatarea Amiabila, numita si Intelegere Amiabila, este o procedura simplificata de evaluare a daunelor auto in cazul tamponarilor (accidente usoare) fara victime, si se poate realiza in majoritatea cazurilor fara implicarea autoritatilor, precum Politia Rutiera.
Procesul este convenabil pentru ambii soferi implicati, deoarece nu mai trebuie sa astepte autoritatile pentru a stabili circumstantele accidentului.
Completarea si semnarea formularului Constatare Amiabila de accident nu reprezinta o recunoastere din punct de vedere juridic a raspunderii conducatorilor de vehicule si nu are ca scop identificarea pe loc a persoanei vinovate de producerea accidentului.
Scopul procedurii de Intelegere Amiabila este acela de a aduna informatii despre circumstantele producerii accidentului pentru solutionarea mai rapida a dosarelor de dauna.
In baza informatiilor completate in formularul de Constatare Amiabila de catre cei doi conducatori de autovehicule, compania de asigurari va stabili raspunderea pentru producerea accidentului.
Conform procedurii de accidente usoare, Intelegerea Amiabila se aplica atunci cand ambii soferi sunt de acord si se implinesc concomitent o serie de conditii:
Procedura de Constatare Amiabila pentru accidente usoare nu se poate aplica daca:
Daca ai fost implicat intr-un accident usor soldat doar cu pagube materiale, fara vatamari corporale, primul pas este sa scoti cat mai repede vehiculul in afara partii carosabile, pentru a nu bloca circulatia.
Daca starea vehiculului avariat in accident nu permite acest lucru, atunci sa fie deplasat cat mai aproape de bordura, pentru a nu incurca traficul.
Mai apoi, discuta calm cu soferul celeilalte masini pentru a vedea daca puteti solutiona problema in mod amiabil prin completarea formularului de Intelegere Amiabila.
Este recomandat sa faci cateva fotografii cu locul in care s-a produs tamponarea, deoarece sunt de folos in urmatoarea etapa, cea de avizare, constatare si deschidere a dosarului de dauna.
In fotografii trebuie sa se vada numerele masinilor implicate in tamponare si cat mai multe detalii de la fata locului, de exemplu indicatoare si marcaje rutiere.
Tot acum este momentul cand ii poti solicita celuilalt conducator sa-ti arate asigurarea obligatorie RCA, sa te asiguri ca este valabila si sa faceti schimb de date de contact.
Dupa ce impreuna cu soferul vinovat ai completat formularul de Constatare Amiabila, te rugam sa apelezi Centrul de constatari daune auto la numarul de telefon 0377 102 432 pentru deschiderea dosarului de dauna.
Informatii esentiale despre procedura de daune, actele necesare, procesul de identificare a elementelor avariate si reparatia corecta a acestora.
Lista documentelor necesare pentru avizarea daunei auto si deschiderea unui dosar de dauna in baza asigurarii RCA:
Dosarul de dauna va fi deschis imediat dupa ce soferul pagubit, in termen de maximum 48 de ore de la producerea accidentului usor, face demersurile pentru avizarea daunei.
Firma de asigurari are un termen de aproximativ 5 zile lucratoare de la deschiderea dosarului de dauna pentru a anunta persoana prejudiciata cu privire la investigatii.
Dupa solutionare, asiguratorul este obligat in termen de 10 zile sa demareze procedura de reparatie pentru masina avariata in accident.
Daca ai fost pagubit in urma unui accident usor, fara vatamari corporale, produs de un vehicul asigurat RCA si impreuna cu soferul vinovat ai completat deja formularul de Constatare Amiabila, te rugam sa apelezi Centrul de constatari daune auto la numarul de telefon 0377 102 432 pentru deschiderea dosarului de dauna si programarea pentru reparatie a masinii in service-ul Auto Leader, service cu decontare directa agreat de toti marii asiguratori si partener certificat Bosch Car Service.
Constatarea si evaluarea pagubelor produse masinii tale sunt efectuate de catre un inspector de daune ce reprezinta asiguratorul persoanei vinovate de producerea accidentului usor.
Inspectorul de daune agreat de asigurator va efectua expertiza de evaluare a avariilor suferite de masina ta si va intocmi dosarul de pagube care va contine toate defectiunile constatate.
Nota de constatare va include informatii despre piesele care trebuie reparate sau inlocuite precum si orice alte interventii necesare.
Dupa finalizarea procedurii de constatare daune si intrarea masinii in reparatie, daca mecanicul auto observa si alte defectiuni, se va realiza un nou proces-verbal de reconstatare.
Descopera cea mai simpla si rapida modalitate de rezolvare a daunei, in service-ul cu drept de autoconstatare Auto Leader, service agreat de toti marii asiguratori si partener certificat Bosch Car Service.
Vei fi indrumat de catre reprezentantul service-ului ce pasi trebuie sa urmezi pentru evaluarea daunelor masinii tale.
Tot ce ai de facut este sa contactezi Centrul de constatari daune la numarul de telefon 0377 102 432 pentru a verifica disponibilitatea si impreuna stabilim programarea.
Auto Leader iti pune la dispozitie masina la schimb fara costuri pe perioada reparatiei.
In flota Auto Leader poti gasi autoturisme fiabile care te ajuta sa te deplasezi rapid si comod.
Primesti gratuit cardul Bosch Car Service daca iti deschizi dosarul de daune si iti faci constatarea si reparatia masinii tale in service-ul Auto Leader.
Posesorii de card Bosch Car Service beneficiaza gratuit de:
Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi, iar noi ne ocupam de restul.
Luni – Duminica: 0800 – 2100
Luni – Vineri: 0800 – 1700