Luni – Duminica: 0800 – 2100
Luni – Vineri: 0800 – 1700
Ne ocupam de toate actele necesare si formalitatile cu asiguratorul.
Iti punem la dispozitie gratuit o masina de schimb pe durata reparatiei vehiculului tau.
Service-ul Auto Leader este partener certificat Bosch Car Service.
Informatii esentiale despre procedura de daune, actele necesare, procesul de identificare a elementelor avariate si reparatia corecta a acestora.
Lista documentelor necesare pentru avizarea daunei auto si deschiderea unui dosar de dauna in baza asigurarii RCA:
Dosarul de dauna va fi deschis imediat dupa ce soferul pagubit, in termen de maximum 48 de ore de la producerea accidentului usor, face demersurile pentru avizarea daunei.
Firma de asigurari are un termen de aproximativ 5 zile lucratoare de la deschiderea dosarului de dauna pentru a anunta persoana prejudiciata cu privire la investigatii.
Dupa solutionare, asiguratorul este obligat in termen de 10 zile sa demareze procedura de reparatie pentru masina avariata in accident.
Daca ai fost pagubit in urma unui accident usor, fara vatamari corporale, produs de un vehicul asigurat RCA si impreuna cu soferul vinovat ai completat deja formularul de Constatare Amiabila, te rugam sa apelezi Centrul de constatari daune auto la numarul de telefon 0377 102 432 pentru deschiderea dosarului de dauna si programarea pentru reparatie a masinii intr-un service cu decontare directa agreat de asiguratorul Allianz-Tiriac.
Constatarea si evaluarea pagubelor produse masinii tale sunt efectuate de catre un inspector de daune ce reprezinta asiguratorul persoanei vinovate de producerea accidentului usor.
Inspectorul de daune agreat de asiguratorul Allianz-Tiriac va efectua expertiza de evaluare a avariilor suferite de masina ta si va intocmi dosarul de pagube care va contine toate defectiunile constatate.
Nota de constatare va include informatii despre piesele care trebuie reparate sau inlocuite precum si orice alte interventii necesare.
Dupa finalizarea procedurii de constatare daune si intrarea masinii in reparatie, daca mecanicul auto observa si alte defectiuni, se va realiza un nou proces-verbal de reconstatare.
Descopera cea mai simpla si rapida modalitate de rezolvare a daunei, in service-ul cu drept de autoconstatare Auto Leader partener agreat Allianz-Tiriac.
Vei fi indrumat de catre reprezentantul service-ului ce pasi trebuie sa urmezi pentru evaluarea daunelor masinii tale.
Tot ce ai de facut este sa contactezi Centrul de constatari daune la numarul de telefon 0377 102 432 pentru a verifica disponibilitatea si impreuna stabilim programarea.
Auto Leader service partener agreat Allianz-Tiriac iti pune la dispozitie masina de inlocuire fara costuri pe perioada reparatiei.
Primesti gratuit cardul Bosch Car Service daca iti deschizi dosarul de daune si iti faci constatarea si reparatia masinii tale in service-ul Auto Leader.
Posesorii de card Bosch Car Service beneficiaza gratuit de:
Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi, iar noi ne ocupam de restul.
Sediul Auto Leader
Luni – Duminica: 0800 – 2100
Luni – Vineri: 0800 – 1700